Bademim
İlk doğumumu 13 sene önce epidurel ile normal Doğum olarak yaptım ve inanılmaz güzel bir Doğum olmuştu şimdi 35 haftalık 2. Bebeğime hamileyim iki gün önce Dr randevumda Doğum ile ilgili görüştük ve 2. Doğumun daha kolay olduğunu epidurel de bebeğin oksijensiz kalma ihtimalinin olduğunu anneyi rahatlatıp bebeği strese soktuğunu ve doğumu çok uzattığını söyledi oysa ben en baştan beri farklı bir Doğum hiç düşünmemiştim şimdi kafam çok karıştı ama kendi fikrim olarak şunları söyliyebilirim epidurel kesinlikle doktorun iyi bir takip ve yönlendirmesi ile olan doğum şekli ve benim doktorum okadar yoğun ki anlatamam beni takip edemeyeceğini çok iyi biliyor ve o yüzden istemiyor ilk bebeğimde yattığım özel hastane de kapandı o imkanım da yok ikincide sezaryen olmak da istemiyorum normal Doğum da beklenmeyip suni sancı verildiğini dikiş kısmının zor olduğunu da biliyorum o yüzden normal de istiyemiyorum Napıcam ben iki gündür düşünmekten başım ağrıyo akıl verin bana kızlar 😍😍