Rabiul ilk çocuğumda Aynı bahsettiğiniz tarzda oldu yaklaşık 1 hafta boyunca ara ara geldi gitti.Nişanımda geldi ama doğum başlamıyor bu bıçak saplanması yokluyordu.
Doktora gittim bebeğim 39+1 de kanala girmemiş ama dış açılmam 6 cm olmuş içeride hic acılma yok hic kanala girmemiş demişti.
Suni sancı verip ertesi gün dogumu baslattı suyumu patlattı.Acaba sizde de kanala mı girdi yada acılma mı oldu ondan mı?
Şimdi ikizlere hamileyim 32+2 4 gundur yıne altta ypgun baskı,bugunde bıcak saplanması tarzı agrılar başladı.Yarın kontrolum var bakalım ne durumdaym 🙁