Zeynpatak benimde sağ böbreğim de solda bişey yok nefesimi kesti bi sabah ağrı kayınvalideme gittim yan yana apartmanlar zaten kayınvalidem büyüdüğü için bebek ağrıyor dedi bak gör bişey yoktur dedi ara bi doktoru dedi bende aradım doktorumu bi gel bakalım dedi sabah gittim mesai saatinde ama o ağrıyla ağlaya ağlaya 9.30 a kadar bekledim gelmesini doktorun sonra gittim ürolojiye yollafı ilk önce doktor şok oldu sınıra gelmiş patlayacakmış artık yani öldürme noktasına getirmiş hemen acil sabah lokal anesteziyle ameliyat oldum stent takıldı böbreğimden mesaneye kadar bebeğim dayanmış sağ böbreğime ve idrarın çıkan tüm yollarını tıkamış idrarımı tam yapamadığım içinde şişme büyüme yapmış böbreğim stent takılınca normale döndü çok şükür ama şimdi yine şiş oda normalmiş bebek büyüdüğü için doğumda bebekle beraber stentte çıkacak ihmal etmeyin gidin gösterin lütfen