byzyldz İlk doğumum genel oldu şimdi yine öyle düşünüyorum odaya gelir gelmez daha ayılmadan bebeğimi memeye koydular emsin diye oda maşallah gayet iyiydi hemen memeyi falan tuttu sonraki günlerde gayet kendindeydi korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum 😊