Eylul5_ enfeksiyon kapmıştım rahatsızlanıp çok kötü bir şekilde doktorun kapısına gittim oda boştu hocam lütfen bana bakın diyerek kapıdan konuştum hayırdır doğuma mi geldin bu ne hal dedi bekle alacağım dedi dalga geçer gibi beni boş boş bekletti ben acılar içinde kıvranıyorum sonra muayene etti ilgilenmedi bile o gün bıraktım kötü halde bana bakmıyorsa iyi halimle de ben ona gitmemeyi tercih ettim.Sonra sular akademi inci kapudere ye gitmeye başladım bebekle ilgili o kadar detaylı sohbet ediyor ki bu burası bu burası diyerek tek tek gösteriyor çok pişman oldum keşke başta gitseydim bugün doğum yapalı 7 gün oldu🥰