Sabah gönderi açmıştım artimed gebelik testi poztif çıktı hemde ilk dakika ikinci yine artimed yaptım o da pozitif çıktı. Artimedin yalancı pozitif çıkardığını söyleyen çok kisi vardı ama iki tane üst üste poztif çıkmaz diye çok umitlendim kan verdim bu akşam az önce çıktı negatif. Çok büyük hayal kırıklığına uğradım. 25 Mayıs yumurtlama günümdü erken mi verdim acaba yükselme ihtimali var mı sizce ne yapmayaliyim