Hanımlar bu ay 1 gün geciktim sonra bir anda adet başladı normalde yavaş yavaş sökülürdü, gayet kırmzıydı yoğun gibiydi de ama ped tam dolmuyordu daha sökülmedim herhalde diye düşündüm. Sonra duş aldım normalde bir kesilme olur bir kaç saat sonra normale dönerdi adetim. Ama 1.5 gün oldu hala damla damla kahverengi kan şeklinde geliyor aşırı az, böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ilk kez yaşıyorum endişelendim?