Bu ay içinde doğumum gerçekleşecek hayırlısıyla 34.haftada opsiyonladık 27.500 zam geliyomuş 6 ayda bir artık karlı mıyız her türlü zararda mı bilmiyorum hastaneye göre fiyatlar değişiyo Allah çocuk sahibi olacaklara yardım etsin bu zamanda çok zor 😔