Eda42_ kuzum bende hpv yoktu ama önlem için olmuştum aşı geçen sene. ilk iki dozu oldum ikinci dozdan sonra hamile kaldım doktorum önemli olan ilk iki dozdur üçüncüyü doğum yaptıktan sonra olursun demişti düşük yaptım gerek kalmadı üçüncüyü de oldum. yani ilk iki doz zaten 3 ayda bitiyor 3 ay sabrederim dersen ilk iki dozu ol istersen