Iyi geceler . Ben dün ishal istifra sikayetiyse acile gittim. Kan ve idrar tahlili alindi. Idrarimda cok az protein kaçağı çıktı. Tansiyonumda ilk ölçümde yüksek çıktı ama sonralarinda normal çıktı. Ister 3.4 gün yatip tansiyonunu takip edecez yada evde ölçüp haftaiçi gelin dendi. Evde ölçüyorum ve hiç daha yüksek çıkmadı. Başına böyle birsey gelen varmi yok korkuyorum. Bide üstüne grip oldum 36 haftalik acil yardim lütfeen