Betulblt16 valla 3 sene olucak benim normal dogumdu gerçekten gayet güzel geçti normal doğumda odalarda tek kişi kaliyosun sezeryanda iki kişi odada tuvalet duş var tleevizyon dolap vs. Ben hafta sonuydu yoğunluktan sezeryan katında kaldım ama Ztn 1 günde taburcu oldum normal doğumda yemekler normal tuzlu sezeryanda tuzu fln yokmuş arkadaşlar öyle dedi ama gayet yemeklerde güzeldi inşallah doğum kişiden kişiye değişir zor olmazsa yani orda da rahatsız olacağınız bir durum olmuyor arkadaslarim da sezeryan oldu onlar iki gün mecbur gözetim altında tutuyorlar gayet ilgililer tabiki özelde de devlette de rabbim merhametli insanlarla karşılaştırsın çok duydum ozeldede sorun yasiyani yani burda ben duymadım sorun yasiyani ebelerle fln ama tabi ki kim denk gelir bilemiyoeum genelde hepsi güler yuzluydu sadece doğum uzamasını onlarda sağlığımız için istemiyorlar doğum zamanı onlarda biraz stresli oluyor doğum zamanı pek muhabbet etmiyorlar ama.ben konsantrasyonumuz bozulmaması için olduğunu dusunuyorum doğumdan sonra çok şen şakrak geçti baya guleclerdi