Ya ne güzel maşallah bebişlerinize hepside sağlıkla gelsin en son 27 haftalıkken gittim 850 gram dı 50 eksik dedi üzüldüm sonra merak etme kötü bir durum yok dedi kuveze alınmasın diye dedim dedi bakalım ne diyecek yarın 1500 gramı inşallah geçmiştir kıpır kıpır içimde sizin bebişler de böylemi