melissannesi 2 buçuk yıldır çocuk isteyip geçen hafta hamile olduğumu öğrenen biri olarak söylüyorum 2,5 yıldır denemediğim şey kalmadı aşılama bile yaptım ama olmadı hiçbir sorunumuz olmamasına rağmen kafayı yiyordum hep gerçekten ama geçen ay kafamdan tamamen bıraktım artık dedim ki demek ki Rabbimin bildiği var akışına bıraktım günaşırı ilişkiye girdim sadece o kadar bir baktım ki hamileyim hiç beklemiyordum ama bence kafandan atmalısın dünyanın sonu değil diye düşün herkesin bir imtihanı ne olur benimki de buymuş de sadece rabbine Güven ona zaman isterse o zaman oluyor çünkü