Munevver_kaplan_33 27 haftalik gebeyim dünden beri tansiyonum 13 8 den inmedi bebeğin hareketini de hissediyorum ama anlamadım limon da yedim düşmedi ne yapmalıyım sizce
Yasminnnnn Munevver_kaplan_33 13/8 üzeri yüksek riskli canım dünden beri bu şekildeyse doktoruna bildir mutlaka
Yamis7 Munevver_kaplan_33 nabzın çook yüksek canım, tansiyon o yüzden çıkıyor. Önce sakin ol, uzat ayaklarını, nefes al ver sakinleş dınlen. Yine de doktoruna ya da bilen birine (eczane bile olur) sor istersen
Hulo2105 Munevver_kaplan_33 mutlaka doktora gidin sanırım yüksek tansiyonda gebelik zehirlenmesi olabiliyormuş. 13 ü geçmesin demişti bana doktor
Munevver_kaplan_33 Yamis7 Yamis7 yaklaşık 1 saattir uzanıyorum ama aynı şimdi kustum yine acile mi gidim ne yapım
Bettdemm Munevver_kaplan_33 hemen gidin tansiyonda beklemek tehlikeli ki dinlenip beklemişsiniz de çok geçmiş olsun Allah şifa versin
Yamis7 Munevver_kaplan_33 panik yapma, öenmli bir şey yoktur ama yine de acile git, kustuğunu da söyle. Düşürürler hemen tansiyonu acilde
Yasminnnnn Munevver_kaplan_33 Evet canım mutlaka git bende tansiyon takibi yapiyorum 13/8 geçerse bekleme gel demişti birde kusmussun Allah korusun gebelik zehirlenmesi belirtisi olabilir senden idrar tahlilide alırlar ilaçla tansiyonunu dusururler geçmiş olsun
Bersu3434 Munevver_kaplan_33 gebelik zehirlenmesi olabilir direk doktorunu ara haber ver ve acile geç canım
Munevver_kaplan_33 Yasminnnnn gittim Cnm dünde doktoruma geldim tahlil verdim enfeksiyon çıktı yatış verdiler
Cihangir09 Munevver_kaplan_33 mutlaka doktorunuza bildirin 14/9 tehlikeli ve kusmussunuz kadın doğumu bulunan acile başvurun derim
heyben Munevver_kaplan_33 hem nabzınız hem tansiyonunuz yüksek, acilde mutlaka müdahale ederler. doktorunuzu bilgilendirip yanına gidin mutlaka muayene olun, idrar tahlili yapıp preeklempsi var mı yok mu bakacaktır. tansiyon çok önemli, geçmiş olsun
Nurr00707 Munevver_kaplan_33 benim doktorum 14 ü gördüğün an beklemeden hastaneye vel demişti. Gidip görünün isterseniz
Munevver_kaplan_33 Nurr00707 gittim Cnm teşekkürler serum yapıldı sabah da kendi doktoruma gidicem inşaallah
Munevver_kaplan_33 Teşekkürler kizlar acile gidicem şimdi haber ederim size de durumu inssallah birşey yoktur bebeğin hareketini hissediyorum diye çok korkmuyorum doğrusu
Sevcan62 Munevver_kaplan_33 sakin ol doktorum beni tansiyondan dolayı takip ediyor ara ara benimde böyle oluyor tuzlu yediğimde önemli olan küçük tansiyonunun yükselmemesi dedi doktorum
Munevver_kaplan_33 Sevcan62 evet bende gebelik başından beri tansiyon takibi yapıyorum hatta bu gün yaptığım yemek biraz tuzlu geldi bana göre riske atmadım yemedim o yüzden
Munevver_kaplan_33 2cocuk1bebekk gittim acile 14 8 çıktı tansiyonum serum yazdı ordaki doktor kadın doğum doktoruna mutlaka görün dedi bizde ozeldeki kadın dogumcumun Hastanesi’ne gittik orda çocuğa baktı bir sorun görünmüyor çocuk iyi dedi ama sabah kendi doktoruna gel görün tahlil yaptır mutlaka dedi
EsranurB Munevver_kaplan_33 aynı durumu bende yaşıyorum doktorum tansiyon takibi verdi 14/8 i gördüğün anda acile gel ilaç vereceğiz dedi geçen 17/7 ye çıktı acile gittim serumla beraber bi ilaç verdiler düştü çok şükür çok sıkıntıymış tansiyon şimdi sürekli takipteyim 31+6 haftalık olduk hiç beklemeden gidin
Munevver_kaplan_33 EsranurB ben gebeligimin başından beri zaten ara ara tansiyon sıkıntısı yaşadığım için doktorum tansiyon takibi istedi değerlerim normal çıkıyordu ama bu iki gündür dusmuyordu
umrumdadegil Munevver_kaplan_33 Allah korusun gebelik zehirlenmesi olur canım hemen acile git hem nabız hem tansiyon yüksek
Munevver_kaplan_33 umrumdadegil sağolasın Cnm gittim acile serum verdiler sabah 9 da da kendi doktoruma gorunucem inşallah
Tugces27 37 haftalık hamileyim geçen gittiğim de tansiyonum 13/8 di doktorum iyi demişti ondan önce 33 haftalıkken de 14 çıkmıştı ama iyiydim siz yine de doktorunuza sorun haftanız biraz küçük
Munevver_kaplan_33 Tugces27 sabah 9 a randevu aldım acilden geliyorum şimdi serum taktırdım inssallah iyi olurum hemen teşekkürler
Munevver_kaplan_33 Tugces27 tansiyonum biraz normale döndü ama kalp atisim hala yüksek çıkıyor anlamadım gitti bakım sabah 9 da randevu aldım