Lovelovebaby Kızlar bugün karnıma bir çocuk biraz çarptı acı filan olmadı ama korkuyorum bir şey olmuş mudur diye sonrasında çok hafif hissettim gibi ama daha da hissetmedim bir şey olmuş mudur
drn5410 Lovelovebaby kaç haftalık hareketlerini hissediyorum musunuz? Ama 7 kat içeride amniyon sivisinda yüzen bir bebise bir şey olacağını düşünmüyorum Allahını izniyle 😊 içinizi ferah tutun
SrpYlmz Lovelovebaby korkma canım dün bende kendi sürdüğüm aliveris arabasını karnıma çarptım geciremedim bianda dikkatsizlik hatta benim karnım baya acıdı buyuguz çünkü 32 yiz ama çok şükür kızım iyi dedikleri gibi içerde korumadalar şükür
Yamis7 Lovelovebaby içini ferah tut canım, 27.haftamda kaydım düştüm hemen doktora gittim bir şey olmamış keyfi yerindeydi. Sen stres yapınca hareketleri durur, yine de takip et hareketlerini tabi🥰
Lovelovebaby drn5410 25+2 olduk hissediyorum ama akşamları genellikle belli zamanlarda. baya içerde ama korktum yinede ya. Dalgınlığıma geldi çocuk bir anda geldi
drn5410 Lovelovebaby bir şey olmaz Allahın izniyle benimde kızımın yanlışlıkla çarptığı oluyor hareketlerini de hissediyorsanız bir şey olmaz inşallah 😊
Annecik02 Lovelovebaby ayy en çok korktuğum şey yaa.. ben de kızımı almaya okula gitmiştim çocuklar futbol oynuyordu top karnıma gelmişti çok korkmuştum.. şükür bişey olmadı kaç haftalıksin şu an.. hafif çarptı dedin ama bişey olmamıştır diye umuyorum inşallah olmamıştır hareketlerini hissediyor musun bebeginin
Lovelovebaby Annecik02 net hissetmedim stres oldum ağladım ondan d etkilendi sanırım bilmiyorum. Evet öyle acı filan olmadı
Annecik02 Lovelovebaby bebeğin hareketlerini hissediyor musun hissediyorsan sıkıntı olacağını düşünmüyorum.. ama yine de içine sinmiyorsa bı doktora gözük için rahat etsin..
Yprkk Lovelovebaby kızımı geçen hafta gıdıklarken tekmeyi yapıştırdı karnıma 😁 çok şükür bişey olmadı ama bayağı bir çığlık sesim yükseldi ayy diye . Tabi özür dilemeye başladı istemeden oldu unuttum anne diye bu sefer onu telkin etmeye çalıştım bişey olmadı diye 🤷🏼♀️ bişey olmaz öyle darbelerden içinizi ferah tutun 🌸