Kızlar 39 haftalık hamileyim iki gün önce kontrolüm vardı ne nst sancısı ne de muayenede (çatı) hiç açılmam yok ama sabahtan beri karnım davul gibi şiş sert ve sanki içerden etlerim yırtılıyormuş gibi bı acı girip duruyor bebeğim çok iri de değil ama pozisyonu maalesef kanalda değil acaba onunla mi alakalı bilen yaşayan varsa bı söylesin ne olur,bu arada hareketlerinde bı sıkıntı yok gayet aktif Bebek şu an