Cansuuuh Kızımızın adını Mihrimah koymak istiyorum ama her kafadan farklı ses çıkıyor çağırması zormuş yok eski isimmiş dalga geçerlermiş sizce de öyle mi
Tuba-M55 Cansuuuh aksine tınısı söylenişi çok naif ❤adıyla yaşasın prenses sağlıkla büyüsün. Ben de aynı kökenli olduğu için söylemi de hoşuma gitti Mihra koyacağım🥰🌼
Freefam Cansuuuh guzel bi isim bence sesleniste mihri diyorlar mah atiliyor benim tanidigim bikac mihri var oyle diyoruz
asell13 Cansuuuh bence çok güzel 🥰 hamileyken eşim hep mihrimah sultan diye sevdi kızımı herkes mihrimah sultan olsun dedi ama ben farklı isim kattım 🥰
Tuba-M55 Cansuuuh iyilik hoşluk gibi basit anlamları var Farsça kökenli yanılmıyosam 2. Bir anlamı ise böğürtlen 🥰
Aslmm Bence güzel bir isim. Ben de 12 haftalıgım erkek olursa oğuzhan istiyorum ama kız ismi seçemiyorum her yerden araştırıyorum 🌸🌸
gizbirhil Cansuuuh çok güzel Mahinur duymuştum ben bir de onu da beğenmiştim millete bakma içine sineni koy tatlım
Cihangir09 Cansuuuh hayallerimin ismi 🥲 ben bu ismi çok seviyorum iki oğlum oldu ikisinde de kız olursa Mihrimah liva koyacağım diyodum nasip olmadı yine hamileyim cinsiyet belli değil ama bizim taraf komple Trakya olduğu için isimden beni soguttu eşim bizde h yok mirimaa diye çağırırız çocuğu vs derken ben malesef vazgeçtim ama gerçekten bayılıyorum bu isme ☺️
FyA Cansuuuh muhteşem yüzyılı izliyorum yeniden başladım , Mihrimah sultanın güzelliğinden bahsediyolar hep ayrıca arastrıncada bunlardan bahsediyolar 😍 Sultanımızın ismi güzel bence ben tarih çok sevdiğim için
Betulorn 33 haftalığız ve ismi cinsiyetini öğrendiğimizden beri mihrimah 🥹😍 Bekarlığımdan beri hayalim bir kızım olursa adını mihrimah koyacağım diye ilkim oğlan oldu onuda isteyerek koydum çok şükür ÖMER TAHA ikincide de MİHRİMAH ❤️