Kızlar merhaba 34 haftadayiz bugun kontrole gittim farklı bir doktor a kendi doktoruma randevu yoktu benimde ağrılarım vardı bi problem olabilir diye gittim. Ultrason a baktı bebeğin bacak boyu çok kısa dedi nasıl yani dedim 34 haftaliksin ama 32 çıkıyor ölçüm sonucu yanlışlık olmasın bidaha ölceyim dedi baktı dedi evet kısa. Ayrıntılı ve detayliya gittim böyle bir sorun var demediler ama bu doktor öyle söyledi nasıl bisey bu endişe etmem lazım başına gelen varmi yardımcı olurmusunuz. Babasının boyu kaç felan dedi genetik de olabilir bilemiyorum ama 2 hafta geriden çıkıyor dedi canm çok skldi kızlar tekrar ayrıntılı ya gitmeli miyim