Ozgezfroglu benim doktorum hamilelik boyunca önermiyor, ilk üç ay sonra organik, bitkisel boya olması şartı ile izin veren doktorlar da varmış. Ama.ben bitkisel boyaların kimyasal içermediğine inanmıyorum ki zaten siz ombre demişsiniz tamamen kimyasal kullanılarak yapılan bir saç açma işlemi diye biliyorum, o maddeleri solumak bile zararlı bebeğiniz için, ben boyatmayi tercih etmiyorum siz de boyatmayın bence.