Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum acil 😟 ben ocsapar iğne vuruluyorum her gün akşam 18:30 da.. eczacı ilk hamile kaldığımda bu iğneyi verirken bir saat bile geciktirme Allah korusun ölür falan dedi çok korkmuştum o günden beri alarm kurup hep o saatte en fazla 15-20 dk geç vuruyodum bugün mutfaktayken alarmı duymadık eşimle sonra yemek bulaşık derken unutmuşuz şimdi aklımıza geldik hemen vurulduk ama çok korktum oturup aglicam şimdi 😭 3 saat gecikti nerdeyse bişey olur mu kızlar acile gitmem gerekir mi bu iğneyi vurulup bu şekilde yaşayan varmı acaba aranızda 😟😭