Mrveek60 Merhbaaa kızlar acil cevab vere bilirmisiniz Ben gebelik testi yaptim bitane kırmızı düz çizgi çıktı pozitifli negativ mi oluyor
Malatya44 AyEr zaten gebelik testinde yazıyo herşey kızlar . Bu kadar saf olamaz bence bi insan.. Boş yere post açıyor.
Mrveek60 EbruMa acaba tek çizgi çıkmanın sebebi su ola bilir mi bugün 4 gün oldu adetim geçti yani normalde bu hafta adet haftası diye mi olmadi
Mrveek60 AyEr Malatya44 kimsiyi ilgilendirmez bilin bilmediğim bu tür bi konuda insan daha çok emin olmak için sormak istiyor...!
AyEr Mrveek60 açtığın posta ınsan gıbı cevap verdım arkadasta bılıyordur demıs bende belkı bılmıyordur yazdım görmedin galıba