Kızlar merhabalar 21 haftalık gebelikte çok fazla akıntı var idrar yolu enfeksiyonu olmuş süt çürüğü gibi akıntım oluyor afedersinz hem kaşıntısı fazla hem kokusu rahatsız edici mantar olmasından korkuyorum doktor GYNO-lomexin fitil yazdı bebeğe zararı olur mu endişeliyim kullanan oldu mu ya da bu durumda ne yaptınız