Erdem bende martta doğum yapcam normal olmasını çok istiyorum 30. Haftada baş aşağı döndü ve doktor dediki daha çok döner o yeri var dedi ama galiba hala baş aşağı çünkü tekmelerini yukarıda hissediyorum ayağını kaburgama sokuyo sanki. Hastaneye gelince ben araştırmada yapmak istiyodum hastane güzel diye ama yaklaşık 2 ay önce yasak konulmuş es muayeneye ultrasonda görmeye giremiyo ve doğum olurken sancilar zamanında yanımda duramıyo ve doğum olunca beni ve bebeği sadece ziyaretçi saatinde görebiliyo ve odalar 2 kişilik ben başkasının sesini bilmem nesini çekemem ondan sonra devlet hastanesi yeniledi süper oldu oraya gidip bilgi aldık aynı araştırmadaki gibi onun için zorladık bütçemizi özele geçtim çok rahat. Normal istediğim için endişem var tabi bişey olmadan suni sancı verirler mi son anda keyfi sezeryan yaparlar mı diye ama doktorumla konuşcam bunu ve eğer hastaneye istek yazısı bildiriliyorsa yazicam tabi böyle bişey var mı bilmiyorum benim aklıma gelen bu. Hem doğumun kolay olması hemde kolay ters dönmesi için bi tavsiye veriyim merdiven inip çıkmak tabi kendini zorlayarak değil apartmanda merdiven kullan avm de asansör değil merdiven kullan ve sandalyede ya da koltuğa ya da arabada otururken bacaklarını sarkitiyosun ya ileri doğru uzat dik tutma ben bunları İnternette okumuştum İnternete yazıp bakabilirsin