Oyku3005 Kabızlık hissi bel ağrısı ve iştahım arttı sanki normalde yemek yiyen biri değilimdir 5 dk önce bişiler yedim gene acıktım acaba dedirtiyor işte🤭😀
Kivircik01 Oyku3005 kız bende de belirti var ama inat ettim yapmıcam test adetimin de baya geçmesini bekleyeceğim 😂
20182019 Oyku3005 canm benimde 10 gün var pembemsi kahverengi peçeteyle lekelenmem oldu benimde bugün test alcam yapicam bakalım benimde 3 .çocuk olucak
Oyku3005 Mzzz 2. Hamileliğim olacak olursa yani bukadar şeyin psikolojik olduğunu sanmıyorum ilk hamileliğimde de uyku hali açlık olmuştu☺
Mzzz Oyku3005 hangi ara yumurtlama oldu yumurtan çatladı dollendi 1 haftalık dollenme aşamasını falan geçip rahme inip yerleşmeye başladıda bthcg hormonu salgiladi peki
Oyku3005 @“bbaa2805”#p33071706sadece yeme hissi yok ama kasıklarda ağrı belde ağrı göğsümde ağrı var uyku hali sabah akism mide bulantısı haksızlık baş ağrısı bu kadar şey psikolojik mi peki?
20182019 Mzzz herkesin 14 günde olucak diye birşey yok . Adet bittiği gbi yumurtlamiş olabilir o zamanda beta da gözükür
Oyku3005 20182019 sonunda beni anlayan biri 🥲 çünkü 2 gün sonra hissettim bişiler olduğunu☺ bakım az kaldı inşallah yanılmam öyle nolursa hemen post açıp belirtilerini yazacam😀
Mzzz 20182019 evet öyle düşükte olsa öyle bir ihtimal tabiki bar adeti biter bitmez yumurtlama olabilir o zamn şimdi testte çıkması lazim
20182019 Oyku3005 aynen cnm erken döllenme diye birşey var illa 14 günde yumurtlamak diye birşey yok herkesin farklı senle demekki adetimi ilişkide kaldık bence çünkü başka ilişkim yoktu . İnşa hamileyimdir cnm😊
Mzzz meryemefem adet olmussun canım adet olmussan nasıl hamilelik olabilir ki adet oldugunda hamilelik yoktur demek
Oyku3005 20182019 benim 2 defa oldu dahada yok ama işte 2.sinden sonra hissettim yani inşallah vardır kızıma kardeş istiyorum çünkü ben tekim kardeş zorluğunu yaşıyorum bari o yaşamasın☺