efrahpakir merhblar 19+2 hamileyim 2 gun once saglk ocaginda kan tahlili yaptım tok karına şekeeim 66 cıktı hemşirem aşırı düşük dedi ve bebegim 3 4 gündür oynamıyor bisey olmuşmudur😓şekerle alakası varmidir?
efrahpakir SevgibiR hayr cnm ben kan tahlili verecegimi bilmiyordum o yuzden tok gittim tok karına bile düşüktü
SuSerkan Biraz tatlı şeyler ve meyve yiyerek dengelemeye çalışabilirsin telaş etme strese bağlı da olabilir bi süre takip ettir bakalım ne çıkacak
SevgibiR efrahpakir gidince kadın doğum doktoruna göster sonuçları o söyler snaa ne yapman gerek diye cnm