İhmal etmeyin tabi doktorunuza sorun mutlaka, 25. Haftalarda kasık ağrım çatı kemiklerimde sızlama açılma hissiyati olmuştu doktor normal değil demişti muayene olmuştum şükür bebek iyiydi ama ben iyi değilmişim, tahlillerimde şeker yüksek çıkmıştı ve enfeksiyon çıkmıştı sonrasında tek doz antibiyotik ve biraz beslenmeye dikkat edince ikisi de düzeldi