busraa_42 ben bir düşük yaptım daha sonra 1 buçuk yıl çocuk sahibi olmadık sonra oldu bu sefer doktordan çok ben pimpirik oldum bir şey olmasın diye çok isteyerek çocuk sahibi olduk doktor bana Ay da 1 gel diyordu ben her hafta nerdeyse gidiyorum sonra birden bi saldım 1 buçuk ayda zor gidiyorum 🤣 şimdi 38+5 haftalığım daha sezeryan mı normal mı olacak ona Bile karar vermedim 😃😃