Bu ay gebelik testim saçma sapan bi pozitif bi negatif şeklinde devam etti kan verdim negatifti adet gecikmesinin sekizinci günü adet oldum sandım ama bi ped bile dolmadı koyu kahve renkte idi bende baya adet oldum sandım açıkçası pazartesi hemen gidip gene de kan verdim içimde şüphe kalmasın diye kan değerleri pozitif 🙈 ama daha önce dış gebelik geçirdiğim tedirginlik oldu doktor takip edelim dedi çok şükür ilk beta pazartesi 252 bugün çıkan 617🙏 kese görmek için bekliyoruz hayırlısıysa nasip olsun hiç ümidi kesmemek lazım ❤️