Bende 15 haftalık gebeyim benim bekarlığımdan geliyor enfeksiyon sanırım bende kronikleşti:( ne ilaç kullanırsam kullaniyim aslaa gitmiyor şimdi hamilelikten dolayı kasıklarımda sancı oluyor Dr sordum bebeğe zarari olurmu diye olmaz demişti inşallah da olmaz