iremmgk555 Merhabalarr 16haftalığım birkaç gündür çişim geldiği zaman sanki saatlerdir tutuyomuşum gibi sıkıştırıyor bilgisi olan var mı normal midir ya da üşütmeden falan mı olur
Lavin___ iremmgk555 bebekten bence, bende de o haftalardan itibaren öyle oluyor yarın 25 haftalığız inşallah hala öyle özellikle geceleri
Eda1254 iremmgk555 idrar testi verin bence ama ağrı valansa bol bol su için o temizler bende sürekli sıkışıyorum başından beri bebeğim ters olduğu için ayaklarıyla baskı yapiyo
Alparslanmom__ iremmgk555 bendede aynı durum var 34 haftalık hamisim çok tutmuş gibi sancı oluyor karnimda
Basakplt Enfeksiyon olabilir Bi idrar tahlili versen iyi olur benimde öyle baskı şeklinde surekli idrara gidiyorum geceli gündüzlü aşırı sıkıştırıyor enfeksiyon çıktı 🥴
iremmgk555 Basakplt yaa benim de gece geliyo çok bazıları rahim büyüdükçe baskı yapıyo diyor bazısı da enfeksiyon olabilir diyo nolur nolmaz idrar vermek lazım sanırım🙏
iremmgk555 Eda1254 ben de çok su içerim normalde de çişe giderim sık sık ama birden sıkıştırıyo bayadır tutmuşum gibi bebek mi baskı yapıyo acaba
Eda1254 iremmgk555 evet bendede oluyordu hatta başlarda olmasj garip gelmişti çünkü bebek okadar buyumemiz diye düşünüyodum ama yinede siz test yaptırın ben hem kan hem idrar vermiştim azıcık enfeksiyonun var şu iç bol bol dediler sizde belki farklıdır durum
Meryka iremmgk555 bende de öyle birşey oluyor. ya baskı gibi de acıyor gibi karnımın içi ben tahlil falan yaptırdım hiçbir şey çıkmadı. 15+2 yim şuan daha doktor kontrolüne gitmedim
Meryka iremmgk555 inşallah öyledir. Siz de bir gidip yaptırın doktora sorun. Giderseniz eğer buraya da dönüş sağlarmısınız.
iremmgk555 Meryka doktora 2hafta sonra gidecektim normalde ama sağlık ocağında tahlil vermeyi düşünüyorum duruma göre doktora da gidip haber veririm 🫶🏼