Kızlar durum güncellemesi: hepinize önerileriniz için çok teşekkür ederim, mitsubishi almaya giderken daikin mi alsak diyerek iki markayı da inceledik evet ikisi de güzel ama standart özelliklere fazladan 2x parayı vermek istemedik sigma önerildi iklimsa tarafından ama emin olamadığımızdan tercih etmedik. Geriye kalan seçeneklerde baymak, bosch, vestel, arçelik vardı malzeme kalitesi ürün garanti süresi hatta montaj süresi bize en çok uyan baymak oldu ve elegant plus modelini tercih ettik. Ürünü gün içinde teslim ettiler yarın da kulum sağlanacak. Tekrardan hepinize teşekkür ediyorum.