Dogaan_hmde 8 haftalık hamileyim mide bulantım yok aşırı halsizlik sürekli uyuma isteği o kadar acım ki hiç bişe yiyemiyorum🥹
asell13 Dogaan_hmde yemek değilde daha çok meyve veya yoğurt yemeyi denesen peki. Bi süreç çünkü sonra öyle bi iştahın açılıyorki bende öyleydim doğuma 96 kiloyla gittim 😂
Zseda Dogaan_hmde Seni çok iyi anlıyorum ama ac kaldıkça miden daha çok bulunacak. En azindan yiyebildigin bir çubuk kraker vs ya da belki yoğurt yiyebilirsen hiç yoktan mideni tutar
Kb4576 asell13 ay tahminen kaçıncı haftalarda iştahımiz açılır 9. Haftadayim iştah 0 mide bulantısı tavan ilaclarla yaşamaya çalışıyorum 😑
asell13 Kb4576 20. Haftaya kadar kustum bulantılarım hala vardı sonra azaldı ve tamamen bitti müthiş bi iştah açılması yaşadım
Naz1404 Ben de 8+6 yemeklerden netedeyse hiçbir şey yiyemiyorum sadece kefir ayran içiyorum yoğurt yiyorum yoğurt çorbasını içiyorum meyvelerden en çok muz kiraz ve şeftali yiyorum