Kızlar merhaba. Benim gebeliğim mucize gibi birşey oldu. Polikistlil overim . Adetim gecikti. 3 kez kan verdim çıkmadı . Doktora gittim alttan muayene etti kistin büyümüş dedi doğum kontrol hapı iç adetin gelir dedi . Hapı bitirdim yine gelmedi meger hamileymişim. Tutunması bir mucize oldu o hapa rağmen. Tabi önümüzde daha tarama testleri var ama çok korkuyorum aranızda hamilelikte bilmeden doğum kontrol hapı içen varmı