Sedaankr34 Merhaba kizlar 28. Haftaydim .çalışıom..8 den 5 e kadar bu aralar yoğun ve ayakbasi çok kaldım Vajinada çok agri var yürüyemez oldum Yatıyorum.. doktorum cuma caslio cuma gidecem..neden olabilir İlk hamilikt olmamistj
Gul75 Sedaankr34 Bende senin gibiydim kasıklarım agırıyodu yürüyemez oluyodum hastaneye geldim rahimde kısalma varmıs erken doğum riskiyle hastanede yatıyorum 10 gündür aksatma doktora git
Nazd1 Sedaankr34 tabiki doktoruna danış o bizden daha iyi bilir ama ben yürüyemez hale geldiğimi biliyorum oda bebek olması gerekenden büyüktü ve baskı yapıyordu hatta yatakta dönerken bile yastıkları sıkarak dönüyordum acıdan🤦🏼♀️
Beril02 Sedaankr34 Merhaba, bende aynı şekildeyim, yürürken yatakta sağdan sola dönerken vs çok ağrım oluyor doktoruma söyledim muayene gittiğimde normal olduğunu söylemişti rahim ağzında açılma vs yoktu bende, sen yinede danış doktoruna tabi
Nazd1 Sedaankr34 doktorum bana bi kitle taşıyorsun sonuçta ve bu sana baskı yapıyor sencede normal değil mi ağrın olması demişti çok şükür sorunsuz atlattım o zamanı. Ama sen tabi genede danış bende öyle oldu diye herlesde aynı olacak diye bişey yok doktorunun yorum yapması daha önemli 🙄
Eso51 Bende de malesef 20.haftadan beridir var şuan 26+1 hala da çok yorulunca oluyor zor yürüyorum eğilip kalkan zorlaşıyor ve yatakta dönerken pantolon giyerken çok ağrıyor 🥲 doktorum normal olduğunu söyledi
Sedaankr34 Kizlar ağrım çok arttı..yarın sabah inslah doktor dayım..çok merak ediyorum ne diyecek. Korkuyorum artik..nasıl sabah edecem.bilmiyorum
Sedaankr34 Merhaba hanımlar doktora gittim..çok şükür açılma vs yok dedi..doğumla alakalı değil ağrılar çok ayakta kalmışsınız dedi..istiraht edeceksin dedi..ve magnezyum verdi..3 yat dinlen mutlaka azalır dedi.