Melikezturk NidaPolatdemir yaa ben ne kadar yesem de o almiycaksa almiycak bence yemeğe bağlı tutmuyorum
Melikezturk SedaMeric inşallah canım Rabbim sağlıkla kucağımiza almayi nasip etsin kimsenin de kucagini boşta birakmasin çok zor
Yenianneyimmm Melikezturk aman insanlar konuşsunlar hıhı evet de geç bildiğini yap 😆 ben öyle yapıyorum
Melikezturk Yenianneyimmm hahaaa 😊 bende öyle yapıyorum sa sonradan haklı cikmalarindan korkuyorum bide ben demiştim oluyor 😂
melisers Melikezturk Hamilelik onceside istahsizdim. Hala istahsizim kahvalti ve aksam yemegi anca. O da minik minik ogunler hep... Bebegim gayet iyi ama. 27.haftadayiz haftasina gore gelisimi gayet iyi. Genelde ona yarayacak seyler yemeye calisiyorum yedigimde de. Ama son gunlerde iyice yiyemez oldum. Zor yutuyorum midem hemen sisiyor yedigim geri geliyor. Aksamlari anca bi kase corba fazlasi geri geliyor valla.
Nesneslihan Handeli merhaba, peki 1 hafta önde gitmesine doktorun ne diyor normalmiş mi Bende fazla yiyemiyorum ama benim bebeğimde 1buçuk hafta önde gidiyor