Benim üç yaşında bir kızım var bir yıl içinde iki kez gebelik oldu ve ikisi de düştü bir ay oldu ikinciyi dusureli bir kaç gün önce rahim filmi çektirdim temiz çıktı tekrar gebelik istiyorum doktorum genetik test istedi onun icinse temmuz 17 ye randevu alabildim . Bebek istiyorum sizce korunayim mi korkuyorum tekrar aynı şeyleri yasamaktanda ne yapmam lazım sizce fikir verir misiniz