Normal şartlarda olmuyorsa bir engel var demek ki, aşılamanın normal ilişkiden pekte fazla artısı yok aslında, spermleri bir araya getirip tekrar rahme gönderiyorlar. Hiç vakit kaybetmeden tüp bebeğe başlayın bence. Ben ilk oğlumu 8 sene sonra tüp bebek ile kucağıma aldım, sayısız denemeler, ilaçlar, tedaviler.. en garanti tüp bebek