AyseNurv Canım bana doktor yapalım dedi ben gerek görmedim isteğe bağlı yapılıyor sanırım bu aylar da yapılıyor evet ikili testim çok şükür iyi çıktı bir de kesin sonuç degil kendimi üzmek istemiyorum ben yaptırmadım