selaydab Çağrı merkezi sektörü sanıldığı kadar kolay birşey değil üniversite zamanlarında 3 yıl boyunca kesintisiz mecburiyetten çalıstım sabır çok önemli insanı cinnet geçirtiyorlar çünkü hamileyseniz eğer çok strese girersiniz stresli bir iş çünkü eğer yeni doğum yapıp evden çalışma niyetindeysenizde o iş hiç sizlik değil haberiniz olsun 😂bence farklı birşey düşünün yasadığınız şehir neresi bilmiyorum ama benim yaşadığım yerde muhtarlığa gittiğinizde evlere iş veriyorlar sizde bi sorun isterseniz belki verirler