Seray11ay 18+5iz 12. Haftada erkek demişti doktorum 13 te özele gittik oda erkek dedi😄 15 te göstermediği için kararsiz kalmıştı doktor kızda olabilir demişti amaa 17 de kesin erkek olarak öğrendik bebisimizin cinsiyetini sağ saglim hayir ile kucagimza alalım hepimiz insAllah sizin cinsiyet nedir 🥰