Ayvru Kızlar vajinamda iğne batması gibi sızı hissediyorum belimin sağ tarafına da arada ağrı geliyo gibi ilk hamileliğim doğum sancıları böyle mi oluyo acaba 37+3 teyim
Nursmert Bende 38+3teyim vajinamın içi yırtılacak gibi oluyor bazen , yalancı sancı oluyormuş bunlar Allah büyük yardım eder olumsuz düşünmeyelim sağ sağlim alalım bebişleri inşallaah☺️
Fyz_a Ayvru evet o kasilma oluyor o sirada agriniz oluyor mu acaba duzenli araliklarla olursa dogum belirtisi olabilir ama duzensizse dinlenince geciyorsa yalanci sancilardir
Fyz_a Fyz_a siz sure tutup bakin kasilma oldukca saati not alin anlarsiniz dogum yaklasinca 5 10 dakika da bir kasilma ve, agri girer