Kızlar 29. Haftadayım. Doğuma az kaldıkça hareketli olmam gerektiğinin farkındayım ama bırakın yürüyüş yapmayı günlük işleri bile zar zor yapıyorum. Sıcakların da etkisi var tabi elim ayağım çok şişiyor. Sürekli bi halsizlik baş dönmesi. 5 dk iş yapıyorum kafam düşüyor. Günün çoğunluğu yatarak geçiyor. Benim gibi olan var mı? Vitamin de alıyorum ama doktor da tansiyon ölçtür dedi onda sıkıntı yok ama anlamadım