Nihayet biz de yolun sonuna geldik yarın kısmetse doğuma giricem spinal sezaryen olacak sormak istediğim bazı şeyler var cevaplarsanız sevinirim 🥰 spinal sezaryenden sonra kahveyi ne zaman içmemiz gerekiyor doğumdan çıkar çıkmaz mı yoksa anestezi etkisi geçtikten sonra mı
- doğumdan sonra iç çamaşırına uzun ped takıp giysek olur mu yoksa hasta bezi, depend vs almam gerekiyor mu
- süt gelmeyince hemşireler bebeğe mama veriyormuş diye duymuştum mamayı ve biberonu biz mi alıyoruz yoksa orda hemşireler mi hallediyor