Rabiul Umutaren benim nst ile karşılaştırdığım zaman sancın yok gibi canım 1 kere gelmiş onda da bebek hareket etti heralde
Aliahlas Umutaren bebekte sancı yok kalp atislarida iyi benim 110 larda hep ona rağmen doktor bekleyelim diyor 37+5 teyim
Deletedmom_116 Umutaren Umutaren 20 den düşmeyen ufak sancı baslangiciniz var Ama bu sancı hep bu şekilde olursa düzenli kasılmaları başlatir
Umutaren Doktor geleceğim dedi gelmedi başka da doktor yoktu bizim de vaktimiz yoktu daha fazla bekleyemedik 1 sancı var diye anladım ben 3 kez de bebek kalp atışı 170 lere çıkmış sorun var mı sizce ? 36+3 haftamız
Umutaren EceNaz26 evet ya kıpır kıpırdı 🥰 dün çok ağrım vardı ama o kadar yorgun ve uykusuzdum ki gidemedim doktora bugün de biseyim yok şükür kasılmalar var klasik
Deletedmom_116 Rabiul Demedi deme senin doğumun yakın benim 20 de sürekli ara ara 40 i gören sancıyla bir gunde doğumum oldu
Umutaren Aliahlas benim sezaryen olacak 22 temmuz günümüz belli bı aksilik çıkmazsa ilk oğlum da sezaryendi çünkü
Rabiul Deletedmom_116 haha benim 23. Haftadan beri 40-60 arası gidip geliyordu ilk defa bu kadar yükseldi oda normal 37. Haftadayım artık
Deletedmom_116 Aliahlas Kalp atışı için biraz düşük bir seviye yinede Dojtorunuz bilir tabiki ama Başka bı doktora da görünmenizi öneririm
Aliahlas Deletedmom_116 surekli öyle ilk çocuğumdada öyleydi apar topar sezeryana alındım bekleyemeyiz dediler çocukta üfürüm çıktı boşuna sezeryan oldum yani yeni birsey değil çok iyi bir doktora gidiyorum
Deletedmom_116 Aliahlas Yaşayan sizsiniz siz dsha iyi bilirsiniz sadece bildiğim şeyi söyledim bana 120 aşağısı riskli demişlerdi ama sizde belki bebek küçüktür o yuzden Öyledir yada derinden geliyordur hafif kilonuz varsa
Deletedmom_116 Sivrizmuxbka ewet 100 en yüksek sancı oluyo Ama doğum için en yüksek önemli değil düzenli sancı veya kasılma önemli