ZeyHus33 11 gibi doğum yaptm akşam bebeğim bu saate kadar çişini yapmadı mama verdim kaşıkla dua edin kızlar ins yapar kaka yapyor ama çiş yapmiyor
dmthyt Sizi emmesi nasil peki yada yaptığı çiş koyu renkmi ihmal etmeyin bir doktorunuzla görüşün isterseniz. Yaz bebeği bir tık zor oluyor ter ile atıyor diyolar sende suyu bol bol iç canim
ZeyHus33 dmthyt hala hastanedeym yarn sabah cikacm smdi yaptı çok şükür gidip gösterecekler yengem gil
huysuz__ ZeyHus33 erkekse pipi deliğinde darlık falan olabilir dicektim de kız da bilemiyorum, bol bol emzir çok su tüket, havalar sıcak etkilemiştir belki, ama dr a mutlaka götürün, günde 4-5 bez idrar doldurması lazım normalde.