Değerli hamişlerim Rabbim hepinize kolay su gibi doğumlar nasip etsin benim hiç sancım yoktu açılmam yoktu doktora herzamanki gibi kontrole gittim 39+1 olmuştum doktor ultrana bakar bakmaz bebeğin suyu çok azalmış seni eve gönderemem dedi doğru doğumhaneye git yatış yapsınlar dedi çok korkuyordum suni sancı almak istemedim ama bebeğim için buna mecburdum hemen nst bağladılar hiç sancım yoktu suni verdiler sabah gitmiştim ama saat dörte kadar sancım olmadı dörtten sonra hafif hafif başladı hemşireler yürümem gerektiğini söyledi her sancı olduğunda çömelmemi söyledi hepsini yaptım artık saat neredeyse saat gece 10′a geliyordu artık sancılar üç dakikada bir geliyordu her seferinde çömeliyordum ve bol bol dua ediyordum en sonunda ıkınma hissi geldi hemşireler açılma 9 santim olmuş dedi masaya aldılar ve iki üç zorlu ıkınmada oğlum doğdu çok şükür Allah’ıma Rabbim herkese benimki gibi kolay doğumlar nasip etsin evet son andaki sancılar biraz zor ama bebeğinizi kucağınıza aldığınız zaman herşeyi unutuyorsunuz öyle güzel bir rahatlama geliyorki insana çok şükür dikişim olmadı bir gün hastanede yattık ve taburcu olduk sormak istediğiniz bir şey varsa yazabilir siniz bu gün beş günlük olduk hayırlısıyla darısı bütün hamişlere Allah’a emanet olun