zeliskya ya ben hiç nescafe duymamıştım, ertesi gün çok gazım olunca eşimin kuzeni kaynanama nescafe içsin demiş o da yanlış anlayıp 3ü 1 arada alıp gelmiş bende o an sancıyla ne verseler içecek durumdaydım zaten bilmiyodum da sade içmem gerektiğini 3 bardak falan içmiştim öğleden akşam kadar ve daha da gaz yapıp beni mahvetmişti. Sade düz granül kahve olması gerekiyomuş şekersiz sütsüz. Bu sefer yanıma o şekilde alıcam. Türk kahvesini de duydum ama sade içmek gerekiyomuş