Az önce Etlik şehir Hastanesi’nde ayrıntılı ultrason yaptırdım bebeğin kalbinde ve göğsünde sıvı olduğunu bir sorun olabileceğini kalıtsal bir hastalık olabileceğini riskli takibe alınması gerektiğini söylediler rapor yazdılar ama saatten dolayı doktor kapatmış yerini gösteremedim rapor sonucunu bu şekilde bir şey yaşayan var mı acaba