MurathanErdem ben gidiyorum 4. Aydan sonra eski doktordan memnun kalmayıp arkdaş tavsiyesi ile Gürkan Ağralı’ya gelmeye başladım gerçekten mükemmel ilgili bir doktor kesinlikle herkese tavsiye ediyorum henüz doğumum gerçekleşmedi bu hastanede doğum yapan varsa görüşlerini bildirsin 😊🙏🏻