Cansu-2600 huysuz__ Ben 20 haftalıkken başvurdum şuan 24 haftadayım hiç bı cevap olumlu yada olumsuz gelmedi. Kabul edilseydi eğer cevap şimdiye kadar gelirdi heralde dimi
huysuz__ Cansu-2600 şuan sistemde sorgulatınca değerlendirme aşamasında görüyor benim başvuru, ama bugün mesaj geldi kargo yolda diye de gelen giden yok bekliyorum 🥲 20 haftalıkken başvuru yapmıştım 30+5 te mesaj geldi
Msydn6 Arsenugre yok artık hamileyken getirliyo bana 29. Haftamda gelmişti bende doğum sonrası getirirler diye düşünüyordum önce getirmeleri daha mantıklı
Ebrulib huysuz__ bende anlamadım yani evimiz kira bizden durumu kat kat iyi insanlara çıkmış enteresan
huysuz__ Ebrulib bizim de evimiz kira, arabamız var sadece, maaşa 78 bin yazdım hani zaten memuruz incelemede direkt çıkar da baktıklarını sanmıyorum, karı koca asgari ücretli olan arkadaşıma çıkmamış mesela şaşırdık baya 🤷♀️
Mervealya1992 huysuz__ dun konustuk ya arkdaıma hıc vermıyor dıye Allahın hıkmeti dün mesaj gelmıs hemen aksam getırmısler paketi 30 haftalk oda herhalde 30 dan snra kargoyu yola cıkarıyorlar
huysuz__ Mervealya1992 yaa çok mutlu oldum güle güle kullansınlar inşallah🥰, kime çıkacağı belli olmuyor 20. Hafta siz de başvurun en azından çıkarsa, ihtiyacı olup da çıkmayan birine hediye edersiniz☺️
Msydn6 huysuz__ aynı gün yada ertesi gğn gelir muhakkak bana hiç kargoya verildi mesajı gelmeden telefonla aranmıştım birazdan geleceğiz kargonuzu getireceğiz demişlerdi ve yarım saat sonra gelmişti
huysuz__ Esra_metehan34 ibb yenidoğan destek paketi başvuru yaz canım link çıkıyo, 1 kez başvurma hakkın var o yüzden doğru girmeye çalış bilgilerini.
Mervealya1992 huysuz__ ona vercektım cıksaydı sımdı kendıme kullanırım beşiği artık belkı ıhtıyacı olana verirm 20de basvurup 30da gelıyor bellı oldu bakalım
huysuz__ Mervealya1992 yavrunun şansına çıksın inşallah 🥰 verecek biri bulamazsan kendin de kullanırsın tabi neden olmasın☺️